naradi na domaci sit ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Leden 31 11:25:15 CET 2014

Trošku pozdě, ale podělím se o včerejší zkušenost, natažený cca 50-70m
kabel, drát. Někdo nacvakl konektory, kupodivu drátový a stejně to
nefungovalo. Na první pohled i zapojení v pořádku. Tak jsem radikálně vše
odštípl a nacvakl nový konektory kleštěma s ráčnou. A kupodivu to začlo
fungovat. Jsou to takový ty univerzály pro RJ45/11/10 asi za pět set. Takže
na krimpovacích kleštích bych nedoporučil až tak moc šetřit, o pár peněz víc
už jsou docela kvalitní a člověk pan neřeší, proč to nefunguje. A upřímně
řečeno to není poprvé, co jsem měl podobný problém s nekvalitníma
krimpovacíma kleštěma.
Na druhou stranu netuším, jak moc jsou či nejsou kvalitní, takže třeba budou
fungovat dobře... :)