DS1307 jde blbě :-(

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 29 18:24:00 CET 2014

No já bych především zkusil změřit kmitočet toho oscilátoru.
Buď navázat jeden vývod šutru malou kapacitou  ( např. 1pF  - tu tam pak
nechat proti zemi, aby se to nehnulo )
na ciltlivý a přesný čítač, nebo najít nějakou "odvozeninu" od toho
kmitočtu na nějakém vývodu dle datasheetu.

Jestliže se to předchází, jede to rychleji. Za 14 dní je to 300 sekund,
tedy kmitočet je přibližně o 8 Hz vyšší.
Paralelně ke každé noze šutru to bude chtít  odhadem tak 5-20pF proti
zemi, jeden ideální jako trimr a dostavit přesně.