Re: DS1307 jde blbě :-(

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 29 17:02:10 CET 2014

 29.1.2014, 16:52:31

V ds zadny R7 neni, v ds k nekterym variantam obvodu je dokonce
doporucovano mit kolem vyvodu pro Xtal guard ring pripojeny na GND.
Muzete zkusit koupit krystal podle specifikaci v ds, muzete zkouset
ruzna kouzla s kondenzatory a civkami, ale muze vam to take byt ku
velkemu prdu, neb jak zde pisu pravidelne, levne obvody z ciny, jsou
casto levne proto, ze se jedna o vadne serie, nebo cinske pajci s
parametri vice ci mene vzdalenymi od originalu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz