Nabijeni autobaterie

Úterý Leden 28 20:41:32 CET 2014

Hezký večer,

	no měnič tam není, bude někdy příště. Já jsem měla na mysli tu kondiční
nabíječku s dvoudílným trafem a automatickým utržením od zdroje při
odjezdu auta.

	Popichování ČD a.s. mne nevyvede z míry, protože pro ně už od roku 2008
nepracuji ;-) Jinak plně souhlasím s tím, že není problém koupit novou
baterii, ale měnič jo. To jsou jiné peníze. Na elektrických lokomotivách
jsou vařiče i ledničky na 48 V, z výroby, ale na traktorech se to řeší
všelijak, pokud tam už tedy ledničku mají.

	Saša Svobodová