Nabijeni autobaterie

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Leden 28 15:10:18 CET 2014


Ja pak musel nastartovat, to byla jedina moznost jak jej probudit.
Ony ty SW pro auta jsou snad vsechny Java obludy s obrovskym mnozstvim 
bezicich procesu. Ta diagnostika co mam je taky silena.

Martin Hanek

Dne 28.1.2014 14:51, Josef Štengl napsal(a):
> Jen tak pro představu BMW L6 - (asi řada 3 a 5; byl to zkušební
> prototyp) má při zapnutém klíčku spotřebu něco mezi 11 – 12 A. Dá se to
> vyčíst přes diagnostiku. Když má baterie pod 10.8V (v klidu), tak se
> auto samo vypne, potvora, zkazilo mi měření :-).
>
> Do úsporného režimu se přepínalo po určité době nečinnosti, před upgrade
> SW jsem vždycky zakvrdlal klíčkem.
>
> Mimochodem,  nahrávací SW BMW je jedna pomalá velká windows only java
> obluda s manýry neurotické fůrie ve špatně náladě. Překvapivě
> konfigurace programových balíků byla rozumná.
>
> ced


Další informace o konferenci Hw-list