Nabijeni autobaterie

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 28 15:11:05 CET 2014

 28.1.2014, 15:04:23

Pred koncem, nebo i v koncich muze byt i alternator ci regulator,
takze pred pripadnym experimentovanim s novou baterkou bych nejdrive
zkontroloval toto.
Krom toho, napr. nejmenovany cesky auto-werke v dilenske prirucce
primo pise, ze u dlouhodobe odstavenych vozidel nelze akumulator dobit
rychlodobijenim (tedy i dobijenim za jizdy) ale je treba dobit
klasicky 0,1C nebo i jen 0,05C.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz