Nabijeni autobaterie

Úterý Leden 28 09:42:21 CET 2014

Jeden odkaz jsme vam jiz dal, dalsi viz napriklad
http://canov.jergym.cz/elektro/clanky2/olov.pdf
Pokud chcte tlustou knihu tak
http://www.amazon.de/Lead-Acid-Batteries-Technology-Detchko-Pavlov/dp/0444528822
 jde najit i v pdf
Nicmene rozhodujici jsou tyto hodnoty.
Nominalni napeti nabiteho clanku pri 20C je 2.105V (6clanku 12.63)
Pri trvalem dobijeni by dobijeci napeti nemelo presahnout 2,32V u baterie s
zaplavenymi elektrodami ( 6clanku 13.92V) pokud je primarnim ucelem
maximalni zivotnost baterie a ne ulozena energie, je spise doporuceno
2,24V/clanek
vyse uvedene hodnoty se mohou podle vyrobni technologie lisit o
+-50mV/clanek
Vse plati pro teplotu 20C, 6 clankova baterka ma teplotni koeficient
-0,0235V/C
M.