LCD - zavada ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Leden 26 20:38:59 CET 2014

Pan kolega Kubat napisal v prvom prispevku tohoto vlakna:
> prisel jsem a byl zhasnutej, po restartu pc jsou na cele obrazovce
> svisle barevne pruhy.

No a pan kolega Benes priamo pisal, ze sa zrejme jednalo o poruchu na
kontrolnej doske:

Ani jedno z tohoto neznie ako problemy kontaktov stlpcovych budicov, ci uz
COG (co mi znie ako nepravdepodobne, aj ked nemam relevantne mnozstvo
skusenosti) alebo COF (na tom lepenom spoji medzi foliou a sklom, to je
skutocne bezny problem - aj ked uz som videl aj to riesene, aj ked len
docasne (niekolko mesiacov v notebooku denne vlacenom do a z roboty a aj
inam) , aplikaciou pritlaku (na vhodne miesto vlozeny poskladany papierik
:-) )).

Samozrejme to moze byt nejako poskodeny aj samotny system panela, nech je
to preruseny vodic/kontakt nejakeho klucoveho signalu, alebo poskodeny
niektory cip. Len to cislo 99.9% si myslim, ze ste si vycucali z prsta.

wek