LCD - zavada ?

Neděle Leden 26 19:40:26 CET 2014

Nejake ty svisle pruhy jsou IMHO v 99.9% zpusobeny primo cipem na LCD
panelu, zrejme selhanim kontaktu a nenadelate nic. On to je v podstate
jednoduchy system, do ktereho lezou seriove RGB pixely a na skle je
primo nakontaktovany cip, ktery to organizuje na ty tisice radkovych a
sloupcovych linek. Takze pokud nejdou jen nejake radky nebo sloupce,
neni pravdepodobne, ze to bude necim externe.