OT: záhada - rychlá koroze plotýnek sporáku

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Leden 25 12:52:43 CET 2014

existuje taková rada, že když něco uteče z hrnce, má se to zasypat solí
aby to nesmrdělo a nepřipeklo se to. Asi jako sorbent. Možná to tak
dělají. Ono udržet na elektrice jídlo v hrnci chce svoje.
Mimochodem, když mi napíšete typ těch plotýnek, mám někde na půdě
minimálně 4 nové náhradní, nedávno jsem likvidoval podobný sporák. Pokud
by jste měl zájem a dokázal si to nějak vyzvednout jsou zdarma vaše.