RE: OT: záhada - rychlá koroze plotýnek sporáku

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Leden 25 12:20:43 CET 2014

a jeste jak casto. pokud je, obrazne receno,  pokazde, kdyz jde okolo pretre vlhkym hadrem, co kdyby prach atd. tak to take bude mit vliv.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Saturday, January 25, 2014 12:11 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: záhada - rychlá koroze plotýnek sporáku

Opuka/hlína rozhodně vliv mít nebude. Možná jedině pokud je to starý opukový dům, může být v kuchyni vyšší vlhkost. Ale první zásadní otázka na babičku musí být, aby vytáhla všechny prostředky, kterými sporák čistí. Ve složeních těch prostředků bude zcela jistě skryta odpověď, proč plotýnky reznou.

Jakub Šerých