napajanie LCD

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 23 14:54:28 CET 2014

Aha.

>potom tomu nerozumiem preco zapojit nozicku 5 na vcc?

Nie, to bolo len za predpokladu, ze by tam bol trimer. Co nie je.

Dal by som prec 7660, dal nejaky povedzme 1k potenciometer/trimer medzi VCC
a GND s bezcom na pin 3 displeja, nastavil optimalny kontrast, a potom by
som ho nahradil vhodnymi odpormi (delicom) - niekde pod tym R7 si myslim
ze na to je dobre miesto.

Inak je mile zistenie, ze Rf, t.j. odpor v oscilatore kontrolera, je 91k,
co je hodnota prave pre 5V... Pri tych 3V ten kontroler isiel o nieco
pomalsie, ergo ak by sa ovladaci program spoliehal na casovanie z
datasheetu (a nepouzival status flag), tak je tam vcelku sanca, ze to moze
aj nefungovat... :-)

>podsvietenie je zapojenie normalne, rovno na A-K sa privadza napatie okolo
>4.5V podla DS

No, ja tam vidim 3.5V... asi by som sa snazil nejako obmedzit prud, je to
predsalen obycajna biela LED, ak si ju odpalite, cely displej Vam bud
nanic.

wek