napajanie LCD

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Čtvrtek Leden 23 14:24:37 CET 2014

ok, tak som to odfotil..

https://drive.google.com/file/d/0B4JhBWQiFENbMk5ILTRHY09KTkk/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4JhBWQiFENbWUJOd2RaTTF2M3c/edit?usp=sharing

nie je tam ziaden trim. tie 4 odpory 4k7 (delic na V1 - V5) su jedna strana
zapojena na vcc a druha na tu nozicku 5 a cez odpor 0R (cez ten nad tymi
4k7) zaroven aj na vstupny pin 3 (analog. napajanie lcd). (len som to
prepipal (0R odpor som dal von)).
potom tomu nerozumiem preco zapojit nozicku 5 na vcc? Potom na tom delici
bude z obidvoch stran VCC..nie?

ten 7660 by som dal prec, namiesto toho 0R (alebo ho aj nechat?) nejaky maly
aby bolo to minimalne napatie na V5 ked vstupo 3 by bol na GND  (alebo by sa
nim reguloval jas).... ci nie?

ja som mal ten vstup 3 vtedy uzemneny takze ak bolo na tom 7660 zaporne
napatie tak to asi slo do skratu.. mozno preto to kurilo.. (vtedy som som
nad tym nejak nerozmyslal)

podsvietenie je zapojenie normalne, rovno na A-K sa privadza napatie okolo
4.5V podla DS

m.