[OT] Lednicka Liebherr

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Leden 20 06:31:12 CET 2014

Zdravim, mam vyhlidlou ke koupi Liebherr CP4023, hlavne kvuli vntrniho
prostoru teda. Nevyhovuje mi ale, ze jsou panty napravo. Prodejce pise, ze
zamena lze pres servis. Coz bych se patrne nedoplatil, ohledanim v obchode
se mi zda, ze by to nemel byt problem udelat svepomoci pouhym
presroubovanim pantu. Nebo se pletu? Mozna tu nejakeho servisaka mame...

Jo a jeste me zarazilo, ze je made in EU = bulharsko? a kompresor je made
in brasil...., tak nevim zda to za tech 16 000 vubec stoji, jestli to s
takovym puvodem za 4 roky odejde? Rakouske na tom bude asi jen to madlo.
Karel