[MECH:] Kam na palcove srouby?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 12 21:14:29 CET 2014

Ajta krajta, zarazil jste mne v pravou chvili, ja mel za to, ze je to UNC a
on je to Whitworth, diky. Tak to jdu patrat znovu a lepe.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 12, 2014 9:03 PM
Subject: Re: [MECH:] Kam na palcove srouby?

On Sun, 12 Jan 2014, Pavel Kutina wrote:

> pro nejake netypicke drzaky fototechniky bych potreboval 1/4" srouby,
> delka 15-20mm (zkratit se da vzdycky), valcova hlava, drazka, kriz nebo
> torx (ne inbus), nemusi to byt nejak extra pevny material. Rikal jsem si,
> ze kouknu na

> Neni nejaka rozumna moznast, jak to koupit v "malokusovce" treba nekde v
> CR, resp. idealne v Praze, az zase nedam 120Kc za postovne?

No ja potreboval 1/4" sroub do kamery a ve Fabory mi prodali sestihran
BSF. Ten tam samorejme nepasoval protoze ma 60st a v kamerach/fotacich
je 55st takze je zapotrebi BSW. Ten mi nabizeli asi za 116Kc , nakonec
jsem koupil zavitove ocko BSW 1/4" (asi za 55Kc) a sroub udelal
z mosazneho sestihranu.