[MECH:] Kam na palcove srouby?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Leden 12 21:03:11 CET 2014

On Sun, 12 Jan 2014, Pavel Kutina wrote:

> pro nejake netypicke drzaky fototechniky bych potreboval 1/4" srouby, delka
> 15-20mm (zkratit se da vzdycky), valcova hlava, drazka, kriz nebo torx (ne
> inbus), nemusi to byt nejak extra pevny material. Rikal jsem si, ze kouknu na

> Neni nejaka rozumna moznast, jak to koupit v "malokusovce" treba nekde v CR,
> resp. idealne v Praze, az zase nedam 120Kc za postovne?

No ja potreboval 1/4" sroub do kamery a ve Fabory mi prodali sestihran
BSF. Ten tam samorejme nepasoval protoze ma 60st a v kamerach/fotacich
je 55st takze je zapotrebi BSW. Ten mi nabizeli asi za 116Kc , nakonec
jsem koupil zavitove ocko BSW 1/4" (asi za 55Kc) a sroub udelal
z mosazneho sestihranu.