Otáčky motoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 12 13:10:16 CET 2014

Zdravím,
  B43 měla/má dodnes měděné stínění (alespoň ta moje, nevylučuji, že se
později šetřilo i na ní). B400 měla/má dodnes alobalové, souhlasím.
  U obou byl problém s lupanci do již nahraných záznamů, které vznikaly,
když se stoplo přehrávání. Zjistil jsem, že lupancům se dá vyhnout,
pokud se nenechá tlačítko reprodukce prudce vyskočit (při stisktnutí
stopky), ale prstem se na něj vyvine určitý protitlak, takže vyskakuje
pomaleji. Dle mne vznikal lupanec tím, že v sérii s hlavou byl elyt a
ten se při vypnutí přehrávání do té hlavy vybíjel - nějaké geniální
řešení přepínání funkce univerzální hlavy. Pokud šlo tlačítko ven
pomaleji, stačil se vybít do jiných obvodů a hlavu/záznam ušetřil.
Vyvinul se mi na to takový "grif", že i když si občas tyto stroje
z nostalgie dnes pustím, stále ho zcela bezmyšlenkovitě používám :-).
  Zdraví Pavel

>>> garáži.