Otáčky motoru

Vláďa Anděl vaelektronik na vaelektronik.cz
Neděle Leden 12 11:12:09 CET 2014


B43 byl pro mě takový zlý sen, kamarádovi jsem ho opravoval. V jeho 
bohaté kabeláži byl studeňák a při jeho hledání jsem musel (několikrát) 
vyklopit desku elektroniky. Na ní šlo spousta drátů (né lanek ale 
opravdu drátů) a než jsem našel chybu, další dva upadly a měl jsem zase 
co dělat. Jinak idea koncepce toho magnetofonu byla na svojí dobu dobrá, 
jen neměli soudruzi tak šetřit na provedení.
Anděl

On 12.1.2014 10:54, Pavel Troller wrote:
> Zdravím,
>
> No, dnes už to asi říci lze, ale v době, kdy Tesla uvedla na trh B43, 
> myslím, že nic lepšího u nás (alespoň z domácí produkce) nebylo a 
> smrtelník jen těžko ušetřil na Revoxe z Tuzexu - a myslím, že tam ani 
> nebyly, tam se daly občas koupit Sony nebo Grundig, ale Revox by tu 
> stál více než škodovka a asi by ho nikdo nekoupil :-).
>> Soudruzi asi někde udělali chybu. Hysterezní motory byly možná
>> ještě u starších Sonetů, ale na 100% jsou u elektronkových  Revoxů řady 36:
>> "Your assurance against wow and flutter, now or later, is the huge Papst
>> Hysteresis - Synchronous capstan motor with external rotor directly coupled
>> to a dynamically balanced flywheel by means of a special anti-vibration
>> rubber disc."
>> http://www.reeltoreel.de/worldwide/G36.htm
>>
>> Mimochodem s šíleností typu B4 jsem si rovněž užil taky  kolem 18, kdy jsem
>> jej přestavěl na stereo a předělal na něm mechaniku na tlačítkovou z B444
>> Lux. Jeho prudkou inovaci B400 mám ještě (v původním stavu) někde v garáži.



Další informace o konferenci Hw-list