Nezname SMDcko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Leden 11 10:51:47 CET 2014

Ano, to jsem se dočetl. Ale jednak tam jsou LEDky pouze 2 a jednak se mi dokonce zdá, že jsou paralalně. Ale ještě jsem ten plošňák s nima neodšrouboval, takže s jistotou to teď říct nemohu. Ale i kdyby byly v sérii, napětí na nich bude kolem těch 6V, tak snad by to z těch LiIonů jet mohlo.

Jakub Šerých