Nezname SMDcko

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Leden 11 05:03:23 CET 2014

Tak jsem to pochopil správně, tady to píšou, ikdyž to zmiňují jako ochranu
proti nedostatečnému napětí na gate mosfetu.

Note that when driving loads of two or more LEDs, the
forward drop will normally be sufficient to prevent the chip
from switching below approximately 6V. This will
minimize the risk of damage to the chip.

JL