Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Leden 6 23:31:09 CET 2014

prave opacne. Musi sa ochladit.
Predstavte si ze mate klimatizaciu v budove, ktora prisava z vonku
cerstvy vzduch a nema riadenie vlhkosti. Teplotu mate nastavenu povedzme
na 18 stupnov.
Vonku je teplo, zacne prudko prsat, relativna vlhkost dosiahne 100%. Ten
vzduch sa dostane do budovy, ochladi, a zacne vo vnutri kondenzovat,
lebo ste sa dostali so saturovanym vzduchom pod rosny bod.
b.