Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 6 23:21:04 CET 2014

Dobrý den,

To jsem si přečetl, ale nepochopil, k čemu je to dobré.
Když budu mít venku meteostanici, a vedle ní postaveného lahváče, tak se
nikdy nedočkám toho, že bude orosený. To by se muselo při vysoké
vlhkosti prudce oteplit.
Protože když si nasimulujete rosný bod např. tady:
http://www.dpcalc.org/
tak zjistíte, že aby jste se dostal na teplotu rosného bodu, tak musí
být vlhkost 100%
Jediné, k čemu mi rosný bod bude je to, že budu vědět na kolik musím
minimálně lahváč vychladit v lednici, aby se mi orosil když ho z lednice
vytáhnu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip