Serial port v DOSboxu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 5 21:50:10 CET 2014

Díky za rady,

zatím jsem to vyřešil tak, že ten soft v Pascalu nepotřebuju.
Jinak ono to nějaká data posílá, ne že by to bylo úplně mrtvé.
Z předchozí zkušenosti to vypadá jen na nevhodnou baudovou rychlost.
( takové ty znaky s přehláskami apod.)  Potřebuji ,aby to jelo 19200 Bd.
Vystačím si zatím s Teratermem, ten mi pod W7/64 jede i přes ten převodník.
ale určitě to vyzkouším, to CD jsem stáhl, ale nejdřív musím dodělat ten
projekt.