Serial port v DOSboxu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Leden 5 13:09:39 CET 2014

Ted jsem si uvedomil, ze tam mate USB-Serial prevodnik a ten Vam pod tim
DOSem nepujde. COM tam asi nemate, jinak byste jej pouzil. Tak tady Vam
uz moc neporadim. Leda byste to zkompiloval ve FreePscalu, ale to by
take mohlo znamenat ten program nejak zasadne prepisovat.
Jeste zkuste spustit ty virtualni XP, do nich nainstalovat ten
USB-Serial prevodnik jako virtualni COM a pak ten Vas program. Psal
jste, ze pod XP Vam fungoval.

Martin Hanek