Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

jurp jurp na volny.cz
Sobota Leden 4 17:29:45 CET 2014

K tomu mam jen 2 pripominky:
1) ke svorkam: dle mne, se z nich hrozne spatne vytahuje/vykrucuje drat.
    Je to spise jednou zastrcit a uz nikdy na to nesahat. Ja vim, je to
    muj pocit, ale tyhle svorky zrovna nemusim
2) ten drzacek jsem cca pred 2 roky poptaval a dorazil mne dodaci
    termin 3+ tydny. Mozna se uz polepsili.

JURP