Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Leden 4 17:07:01 CET 2014

Dne 31.12.2013 11:18, Kručinský Ladislav napsal(a):
> Teď jsem se teprve dostal k tomu, abych si prolezl trošku ty katalogy z Vašeho odkazu a jenom zírám co v tomhle sektoru existuje.
> Ty patch-panely od WAGO vypadají jako velká frajeřina - pokud to chápu dobře tak to je (např. ten726-121 ) 32 pólů kdy zepředu je propojená trojice a zezadu dvojice stejného pólu ?
>
> -Zdravím,
> Kručinský

Dobrý den,

ještě se vracím k tématu.
Našel jsem u WAGO v katalogu držák svorek na DIN lištu 2273-500 (výška
72,5mm, šířka 14mm) pro svorky řady 2273 (2,3,4,5,8 pólů, 0,5-2,5 drát),
který na 14mm délky DIN lišty dovolí upevnit třeba 7 dvoupólových svorek
dohromady za cenu do 50 Kč, pro které by jinak bylo potřeba min. 2x
tolik místa v řadových svorkách za podobný (spíš větší) peníz.

Obrázek třeba zde
http://www.elektroland24.de/product_info.php?info=p49361%7BX%7D_jmp.html&no301=1

JF