VHDL - hloupe otazky 2.0

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Leden 4 16:37:31 CET 2014

Co myslite spotrebnim pocitacem?
Digi reseni se mi libi mnohem vic, emulator mam bez problemu v pc, ale o
nema to kouzlo :-)

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: 4. ledna 2014 16:30
To: HW-news
Subject: RE: VHDL - hloupe otazky 2.0

> Ne neni to tajne a mate pravdu je to emulator vectrexu :-) Lepe receno
> neni to emulator, je to jen postavitelny klon.

Slava, ted uz vime vse podstatne.

> Mam rozdelenou tu hlavni desku na dva dily, cast s procesorem, VIA,
> AY, RAM, ROM, adresnim dekoderem Dalsi desku kde je ta analogova cast,
> tzn DAC, integratory Toto mi funguje a pri pripojeni vektorove
> obrazvoky, nebo prvni verze rastrovaci desky to beha jako original.
>
> No a chci udelat nahradu teto analogove desky aby to bylo pekne digi,
> vcetne joysticku (z Playstation 2).

Pokud bude vsechno digi, pak se nemohu ubranit dojmu, ze nejsnazsi reseni je
SW. Tam je samozrejme take spousta moznosti, jak moc si vyhrat, napr. s
rozostrenosti paprsku, dohasinanim... Neznam sice sirku pasma XYZ ve
Vectrexu, a nechci to hledat, ale ciste odhadem bych rekl, ze s dnesnimi
standardnimi spotrebnimi pocitaci to upocitat pujde v pohode i s temito
efekty.

Nebyla by lepsi ta castecne analogova verze, vnasejici do procesu sve
nedokonalosti?

Jinak pokud lpite na ciste digi a non-CPU, pak budiz, pokracujte ve hre s
tou pameti.

MP