VHDL - hloupe otazky 2.0

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Leden 4 16:30:11 CET 2014

> Ne neni to tajne a mate pravdu je to emulator vectrexu :-)
> Lepe receno neni to emulator, je to jen postavitelny klon.

Slava, ted uz vime vse podstatne.

> Mam rozdelenou tu hlavni desku na dva dily, cast s procesorem, VIA, AY, RAM,
> ROM, adresnim dekoderem
> Dalsi desku kde je ta analogova cast, tzn DAC, integratory
> Toto mi funguje a pri pripojeni vektorove obrazvoky, nebo prvni verze
> rastrovaci desky to beha jako original.
>
> No a chci udelat nahradu teto analogove desky aby to bylo pekne digi, vcetne
> joysticku (z Playstation 2).

Pokud bude vsechno digi, pak se nemohu ubranit dojmu, ze nejsnazsi reseni
je SW. Tam je samozrejme take spousta moznosti, jak moc si vyhrat, napr. s
rozostrenosti paprsku, dohasinanim... Neznam sice sirku pasma XYZ ve
Vectrexu, a nechci to hledat, ale ciste odhadem bych rekl, ze s dnesnimi
standardnimi spotrebnimi pocitaci to upocitat pujde v pohode i s temito
efekty.

Nebyla by lepsi ta castecne analogova verze, vnasejici do procesu sve
nedokonalosti?

Jinak pokud lpite na ciste digi a non-CPU, pak budiz, pokracujte ve hre s
tou pameti.

MP