FTDI drivery [Bylo: Re: Detekce fake FT232RL]

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Únor 26 08:14:32 CET 2014

Mame zkusenosti, ze se ty drivery nejakym zpusobem, jednou za cas,
zakousnou. Doba behu je nekdy dny, jindy tydny. Pomuze odpojeni a
pripojeni USB prevodniku, bud fyzicke nebo pouze softwarove "cycle
ports". Ma to ty projevy, ze nelze vycitat interni eeprom.
Dokonce jsem videl, ze jakmile se zakousnou, nepomuze nic, ani vypinani
PC. Po case to ovsem odeznelo.
Mel jsem na testy PC, kde to delalo u zakaznika pravidelne. Mesic jsem
to pote zkousel a bezelo to bez problemu. Doposud jsme nezjistili, co se
s tim delo.

Martin Hanek