Re: Spotřeba ATmega32U4.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 25 22:16:56 CET 2014

Nojo, mate pravdu (jako obvykle). Na tehle desce neni externi prevodnik.
Takze skutecne to USB defaultne musi porad poslouchat sbernici. Tedy
neplati, ze se aktivace bootloaderu udela jednoduse handhake linkou.

Ale zbytek plati. A o to vic by to chtelo radeji napsat tech par instrukci
v assembleru.
A ze je treba USB stopnout je jasne, to by platilo v kazdem pripade,
i kdyby tam byl treba externi prevodnik. Chci-li neco merit, musim
si to uvest do pozadovaneho stavu a nemuzu spolehat na to, ze bootloader
to nastavil tak, ze mi to zrovna bude vyhovovat.
Proto uz v prvnim mem mailu byla poznamka, ze to chce vzit do ruky
datasheet.

Ono to vypada jako zbytecne moc prace kvuli nejakem zmereni odberu.
Ale naucit se napsat aplikaci tak, ze mi do toho bootloader nekeca,
a umet si nastavit periferie do off-stavu, to je urcite neco, co se muze
puvodnimu tazateli do budoucna hodit.

PL