Spotřeba ATmega32U4.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Únor 25 19:22:54 CET 2014

Myslím že Arduino IDE tam něco přibalí, protože jsem včera nahrál toto:
https://learn.sparkfun.com/tutorials/pro-micro--fio-v3-hookup-guide/example-1-blinkies
Blikalo to 2 ledkami a na virtuální COM port přes USB to vypisovalo
texty. Další texty posílá na HW sériový port, ale ten jsem neměl nikam
připojený.

Ale chová se to tak, že když v IDE dáte upload (přičemž původní program
stále běží), tak se na ten virtuální COM port (třeba COM4) pošle nějaký
příkaz, který desku resetuje, naběhne bootloader na jiném virtuálním COM
portu (COM3) a ten čeká 8 sekund na nový firmware, který tam nahrává
avrdude na pozadí Arduino IDE.

Martin Hanek