Re: Spotřeba ATmega32U4.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 25 19:07:09 CET 2014

Datasheet a par instrukci v assembleru.
Po spusteni aplikacniho programu uz do toho predpokladam ten Arduino SW
nijak nekeca, k lizu se dostane zase az po resetu.

PL

******************************

From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 25, 2014 6:59 PM
Subject: Re: Spotřeba ATmega32U4.

Pro mě to jednoduché není. Předpokládám, že Arduino IDE nechává tu USB
část vždy zapnutou, aby se do něj dal nahrát jiný firmware.
Musel bych tam ten program asi nahrát přes Presto. Ale napsat jej
nedokážu. Další věc je, jak to poté obnovit do "Arduino stavu", což bych
možná někde vygooglil.

Martin Hanek