Bosch PHG 630 DCE

Pondělí Únor 24 06:20:17 CET 2014

Tak spis pokud to zamysli na pajeni, tak na aukru se da sehnat spousta
pajecich horkovzdusnych stanic s plynulou regulaci teploty i proudu
vzduchu od 1300 Kc, mam ji pres rok a spokojenost.
A ted me zaujako tohle
http://aukro.cz/infra-2001b-pajeci-stanice-new-cena-vcetne-dph-i3999035089.html
vybava vs. cena je neskutecne zajimava.