Bosch PHG 630 DCE

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Únor 23 22:31:10 CET 2014

Nechci Vám kazit nadšení, ale já bych za to ty peníze nedal. V práci
máme nějakou obyčejnou pistoli s vypínačem na dvě polohy - fouká a topí
málo nebo fouká a topí více. Na ten menší chod s tím sundám cokoli a
připájím klidně tqfp80. Chce to jen trochu cviku, rozumnou (10-15 cm)
vzdálenost a dobrý odhad času.

Martin Hanek