Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Sobota Únor 22 11:22:59 CET 2014

Můžu potvrdit, že to je opravdu velmi jednoduché. Odkazovaný článek je sice
starší, ale nLite v aktuální verzi je asi ještě jednodušší než tehdy.

Přesně takhle jsem si zrovna nedávno několika málo klikama vyrobil
instalačku XP se SATA driverama a rovnou jsem to trochu pošteloval abych při
instalaci nemusel odklikávat pořád to samé. Bylo to rychlejší než hledat,
kam jsem to CD před lety uložil a snadnější než řešit jak to tam dát přes
F6.

D.O.