Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Pátek Únor 21 10:41:45 CET 2014

Hezké dopoledne,

	nebaví mne, k smrti mne to nebaví, ale asi to ještě zkusím. USB
disketovku mám už dlouho a funguje dobře. Takže jdu hledat AHCI ovladače
pro Windows...

	Já vím, že pokud nainstaluji Windows na IDE tak to pak nejde přehodit
na AHCI, protože nenaběhnou. Ale napadlo mne, že to zkusím po instalaci
toho ovladače.

	NTB zrovna stahuje nějakou aktualizaci, takže jej nechám, třeba to
vyřeší za mne. A když ne, tak se do toho holt ještě pustím. Počítač
potřebuji mít zítra hotový, takže na stahování 10 GB nedojde. Snad to
tedy nějak půjde. Cvik už mám :-) nebo spíše :-/

	Saša Svobodová