LF33 - prekmit napajeni?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Únor 21 14:32:10 CET 2014

Hej, preto som pisal, ze ta ochrana nie je 100% (to mimochodom ziadna)
ale radsej uvidim v pripade nejakeho medzneho stavu na napajacej vetve
5,8V nez cokolvek do 12V. Trpiet bude MCU v jednom aj druhom pripade,
ale v tom prvom mu davam vacsiu sancu na prezitie. V idealnom pripade
tam ta suciastka bude uplne zbytocna.
Mozno je to konstrukterska rozhadzovacnost, ale bezne mavam TVS na
kazdej urovni napajacieho napatia, o vstupoch a vystupoch nehovoriac.
Tazko je povedat kolkokrat to bolo ozaj potrebne - lahsie sa rataju
zariadenia u ktorych ochrany chybali nez tie, u ktorych ochrany
funguju :-)

Dňa 21. februára 2014 14:23, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: