LF33 - prekmit napajeni?

Pátek Únor 21 09:14:30 CET 2014

V datasheetu ale píšou "electrolytic". Já vím, člověk si řekne, dám tam
keramiku, ta je lepší než elyt ;)

Ty elyty na osmibitech ale byly rozmístěné u různých IO, to je taky něco
trochu jiného. A kondy asi taky nebyly tak kvalitní jako dnes a ani ty
zdroje neobsahovaly nějaké LFxx, ale staré dobré 7805 ;)

P.K.