LF33 - prekmit napajeni?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Únor 21 09:06:05 CET 2014

Protoze tam jeden podle DS byt ma (a na te desticce, se kterou si ted hraju,
jich asi ani vic nebude). A pokud je rec o tom, co jsem psal v prvnim
prispevku, tak je to (tedy u vetsich desek) asi zvyk z doby osmibitu, tam
byl elyt v podstate u kazdeho druheho pouzdra (ale na druhou stranu je
pravda, ze tehdejsi TTL zraly podstatne vic, asi ten pristup budu muset
prehodnotit :-). Fakt je, ze tam se uz ta impulsni odezva az tak neprojevi,
impedance dlouhych cest na desce udela svoje.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 21, 2014 8:54 AM
Subject: Re: LF33 - prekmit napajeni?

No ale proc tam cpete vubec ty elyty? Jakou tam maji funkci? Prece
vnitrni impedance toho regulatoru je vyrazne mensi nez jakehokoli
kondenzatoru a pokud mate spravne provedeny rozvod napajeni tak i
impedance rozvodu musi byt mensi. Pokud ne tak je to presne o tom si
koledovat o to, ze vam tam budou cestovat napeti.

Radek Vicek

Dne 21.2.2014 8:43, Pavel Kutina napsal(a):
> Tak treba to, ze ta v clanku zminena keramika (nebo i tantal) je
> rozmerove mensi nez elyt, a casto jde o misto. Ja napriklad ted hledam,
> jak se se zdrojovou casti vejit do 5mm vysky, s elytem to jde podstatne
> hur, tohle
> http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=73521&name=yageo-k0805-2-2uf-x7r-10v-10-cc0805kkx7r6bb225
> by byvalo bylo idealni.
>
> Pavel Kutina

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.