OT: Hledám někoho, kdo dovede opravit společnou anténu

Pátek Únor 21 08:15:09 CET 2014

Dobré ránko,

     omlouvám se za OT, ale třeba to někoho bude zajímat. Hledám nějakou
firmu, nebo ochotného člověka, jenž by dokázal opravit vývod společné
antény u mne v bytě. Ze zdi koukají kabely, zásuvka je tak různě
přišmoulená a vlastně to i funguje. Ten kdo to rozvrtal se toho najednou
nějak bojí a nemá pořád čas. Já mám ve zdi díry a koukají z toho kabely
a není to hezké.

     Lokalita je kousek, asi šest kilometrů, od Ústí nad Labem.

     Děkuji, Saša Svobodová