LF33 - prekmit napajeni?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Únor 21 00:15:36 CET 2014

To by ovsem znamenalo, ze "pro klid duse" musim bud natahat co nejtenci
draty a vynechat jakekoliv dalsi kondenzatory na napajeci vetvi, nebo
zaradit seriovy odpor do vystupu stabilizatoru, jinak se mozneho proudoveho
pulsu asi nezbavim, pripadne vsude pouzivat mizerne kondenzatory (nebo
kvalitni, ale s vlozenym seriovym odporem simulujicim horsi ESR), protoze na
napajeni jich muze byt vic paralelne a celkove ESR vysledne sestavy se bude
s kazdym kondenzatorem snizovat.

No to tedy fujtajxl vespolek, vsechny uvedene varianty mi zpusobuji pocity,
podobne pomalemu vytrhavani nehtu - obvykle se pri dimenzovani napajecich
vetvi snazim chovat zcela opacne... Fakt to bude potreba odexperimentovat,
jsou veci, kterym se mi proste nechce verit, dokud je neuvidi me vlastni oci
a cizi firemni osciloskop :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel KREJCI
To: HW-news
Sent: Thursday, February 20, 2014 11:48 PM
Subject: Re: LF33 - prekmit napajeni?

Kdyz se divam na schema, tak je mozne, ze to proste nestihne zareagovat.
Pokud bude ESR male = velka proudova spicka. Pokud je rychlost regulace
pomala, tak se tam ten prekmit muze objevit. Vetsi odpor zpomali narust
napeti a tim ma regulace sanci zabrat. Takze si myslim, ze to mozne je.
Bohuzel v datasheetu neni zadny prubeh na skok vstupniho napeti ani
zateze...
PK