LF33 - prekmit napajeni?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Únor 20 23:48:32 CET 2014

Kdyz se divam na schema, tak je mozne, ze to proste nestihne zareagovat.
Pokud bude ESR male = velka proudova spicka. Pokud je rychlost regulace
pomala, tak se tam ten prekmit muze objevit. Vetsi odpor zpomali narust
napeti a tim ma regulace sanci zabrat. Takze si myslim, ze to mozne je.
Bohuzel v datasheetu neni zadny prubeh na skok vstupniho napeti ani
zateze...
PK