OT Zdrhajici diesely [Was: OT Jen silnoproudo perlicka]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Únor 20 09:33:48 CET 2014

Zdravím,

> Slušně jim to tam cestuje, vedle toho bomba s plynem, docela klika, že se
> jim to podařilo zastavit. Já osobně bych od toho snad radši utek co nejdál,
> ať se to tam umlátí samo než aby to umlátilo mě.

To bych asi jako majitel motoru neudělal :-). Ti lidé tomu dali asi hodně,
než ho zrekonstruovali do tohoto běhu schopného (až moc :-) ) stavu :-).
Ale měl bych nejspíše připravený vedle CO2 hasičák. To je naprosto bezpečná
a spolehlivá metoda na zklidnění zdrhlých dieselů - trošku CO2 do sání a hned
je hodný :-).

> Jaké následky to mohlo mít pro ten motor? Přecejen to běželo v otáčkách o
> dost vyšších než na jaké je stavěný.

No, možná trošku opálené ventily, poškozené ojniční ložisko atd., ale snad
jinak nic úplně vážného...

Zdraví Pavel