OT Zdrhajici diesely [Was: OT Jen silnoproudo perlicka]

Čtvrtek Únor 20 09:22:28 CET 2014

Slušně jim to tam cestuje, vedle toho bomba s plynem, docela klika, že se
jim to podařilo zastavit. Já osobně bych od toho snad radši utek co nejdál,
ať se to tam umlátí samo než aby to umlátilo mě.

Jaké následky to mohlo mít pro ten motor? Přecejen to běželo v otáčkách o
dost vyšších než na jaké je stavěný.

P.K.