Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Čtvrtek Únor 20 06:58:50 CET 2014

A co to instalační CD Windows XP SP3? Tím bych začal. Taky jsem si ho musel
kdysi stáhnout, protože k notebooku jsem ho nedostal (COA štítek s produkt
key na něm je). Po instalaci jsem měl 30 dnů na aktivaci.

http://uloz.to/hledej?q=windows+xp+home+sp3+cz+iso

Musí to být Home, pokud by to bylo Pro, tak to snad ani nevezme product key.

P.K.