Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Čtvrtek Únor 20 00:00:07 CET 2014

Hezkou půlnoc :-)

	problém je to, že ten hovor trvá asi deset minut, necelých, a já z
mobilu platím 6 Kč za minutu. Mám jej jen na příchozí hovory. Tak jsem
musela dotáhnout k počítači pevnou linku a přes tu to šlo. Bohužel
aktivace vydržela jen do okamžiku ukončení aktivačního programu, pak ji
to chtělo znovu. A pak že neexistuje perpetuum mobile :-/

	Pirátěním se nechlubím, zítra to ještě na té lince zkusím s nějakým
člověkem a pak nevím co budu dělat. Asi se picnu a bude klid. Jak já,
tak lidi kolem, tak i tu.

	Saša Svobodová