OT Jen silnoproudo perlicka

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Středa Únor 19 22:08:10 CET 2014

Vzájemné blokování rozpínacími kontakty nepomůže, když se objeví
napětí pro oba stykače současně. Ty rozběhnuté kotvy prostě do zkratu
dojedou setrvačností. Při výměně řízení technologie se nám to stávalo.
A suverénnímu programátorovi to říct nestačí, musí se dotáhnout k těm
stykačům aby to viděl. Pomůže až blokování rozpínacími kontakty
relátek co ovládají ty stykače.

Aleš

Dobrý den,