Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Středa Únor 19 18:33:54 CET 2014

Hezký večer,

	CD  roku 2002 se zachová naprosto stejně. Teďka zkouším stažené CD s
SP3 ale zjistila jsem, že to jsou Profesional a věřím tomu, že mi naše
číslo hodí na hlavu a nebudou fungovat vůbec. Během instalace jej ale
vůbec nechtěly, zvláštní...

	Saša Svobodová