RE: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Zíka Aleš Ing. (ÚzP v Pelhřimově) Ales.Zika na fs.mfcr.cz
Středa Únor 19 16:27:07 CET 2014

	To samé se stalo mě, když jsem reinstaloval WinXP SP3 na stolní PC. Ze zoufalství jsem doma ještě vyhrabal SP1 a ta mi dala na aktivaci 30 dní, takže jsem se do Win dostal.
	Pod SP1 mi zase sice zase nešel nainstalovat ovladač síťovky, ale s jinou kartou bylo nakonec cíle dosaženo...

	Aleš Zíka
	http://results.cz

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Alexandra Svobodová
Odesláno: 19. února 2014 15:39
Komu: HW-news
Předmět: Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Hezké odpoledne,

	všechny pokusy se záchrannou partition vedli pouze k tomu, že to nešlo.
Takže jsem splašila externí CD mechaniku, nainstalovala Windows XP SP2
(lepší nemám) a dostala jsem se do přesně stejné situace jako na podzim
a to, že Windows s líbeznou tvářičkou po startu řeknou, že je potřeba je
nejprve aktivovat a pak se budeme bavit dále. Bohužel aktivovat nejdou,
protože bez ovladačů nefunguje internet a pro aktivaci po telefonu chybí
na obrazovce ta řada čísel, takže to jaksi také nejde.

	Napadá prosím někoho nějaké další řešení? Linux je neprůchodný, není to
můj počítač a brácha o něm nechce ani slyšet.

	Toto je asi nejhorší varianta, rodina si myslí, že tomu nějak moc
rozumím a nejde je prostě odmítnout, takže to zkouším a trápím se s tím
o své dovolené místo léčení se z nemoci :-/

	Saša Svobodová