Dekodovanie UARTu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 19 16:38:28 CET 2014

Aha, to je pokracovanie k
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-February/452501.html

Najjednoduchsie, a mozno aj najlepsie, je mat nejaky balickovaci protokol,
a v ramci neho na zaciatku vyslat nejaky konkretny dohodnuty znak, na
ktory sa moze chytit prijimac. Typicky sa na toto zvykne pouzit 0x55='U',
co je spolu so start a stopbitom sekvencia nul a jedniciek vsetky v trvani
jedneho bitu. Samozrejme to znamena, ze na prijimacej strane mas nieco
realtimove, obvykle mcu, t.j. nieco co vie odmerat cas medzi hranami a
prenastavit baudrate, bo s PC ci UART-to-USB cipmi si takto neporadis.

wek